[Script] [RPGMV] Animated Enemies - Rexal
Chán ngắt khi cứ phải chiến đấu với những hình ảnh tĩnh? Giải pháp cho các bạn là đây:
Animated Enemies - v 1.113 made by Rexal
Một số tính năng (plugin vẫn còn đang được phát triển thêm)
Hướng dẫn set up, tùy chỉnh...
Link download
Thông tin chi tiết xem tại nguồn
Animated Enemies - v 1.113 made by Rexal
Một số tính năng (plugin vẫn còn đang được phát triển thêm)
- Works in both Front and Side views.
- Enemies are animated and can use SV actor sprites.
- Define what enemy isn't animated.
- SV Battlers are automatically flipped so they're facing the heroes.
- SV Battlers obey your hue settings.
- SV Battlers can use weapons.
- Static Battlers have a customizable breathing effect.
- Static Battlers can have floating animation similar to rm2k3.
- Enemies can be scaled.
Note: Even though it's called SV, it'll still work in the front view. That's just what MV calls that type of battle sprite, so that's what I call it since I don't have a better name for it.
Hướng dẫn set up, tùy chỉnh...
https://github.com/RexGit/Animated-Enemies/wiki
Link download
https://github.com/RexGit/Animated-Enemies/archive/master.zip
Thông tin chi tiết xem tại nguồn
http://forums.rpgmakerweb.com/index.php?/topic/47991-animated-enemies/
Comments
THAM GIA GROUP CỦA TTC TRÊN FACEBOOK